torstai 3. joulukuuta 2015

4 poikasta!

Näyttäisi siltä, että kaikki neljä munaa kuoriutuivat. Ensimäisen ja viimeisen poikasen välinen kokoero on niin huomattava.  Nuorin on niiin pieni ja jää helposti muiden alle, mutta hyvin kaikki ovat näyttäneet jaksavan. Olen niin onnellinen että poikue on onnistunut ja toivonkin että kaikki selviävät. Pääsee loputkin vuoden 2015 renkaista käyttöön.  Pian onkin jo ensimmäisen rengastus.

Tera ja Hiro ovat niin hyvät huolehtivat vanhemmat. Hirolla tosin on ikävä tapa nyppiä poikasia, se tekee sen myös Teralle. Tera on nyt pidemmän aikaa ollut kalju niskasta, onneksi ei mitenkään huomattavasti paha. Ja poikasillekkin kasvaa sulat aina takaisin. Otin muutama päivä sitten kuvan pöntöstä poikasista kun emot olivat poissa.

Olen päättänyt suunnilleen kaikille poikasille mahdolliset nimet, mutta käytän niistä toistaiseksi vielä nimiä D1 D2 jne, etten vain kiinny liikaa mikäli jotain tapahtuu.



Pienen pieni ilmoitusluontoinen asia vielä, sain diagnoosiksi lukihäiriön/vaikeuden. Olen kauemmin pohtinut että mikä mättää ymmärryksessä tai päässä ylipäätään kun asiat eivät vaan toimi tai tee järkeä. Mutta pahiten se vaikuttaa mun kirjottamiseen. Kirjotan nopeemmin kun pysyn itse mukana. Sen takia tekstit saattavat vaikuttaa sekavilta ja olen pahoillani tästä. Yrittäkää ymmärtää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti