tiistai 16. lokakuuta 2012

Camera - lights - action!

Mä siis otin itelleni työkseni kuvata mun linnuista pikkusen leffan. Siis ihan oikeella videokameralla ja tällasella hienolla kalustolla ja tarkotuksena olis muokata taustat ja hyödyntää näitä juttuja mitä nyt oon koulussa oppinut. Kysäsin opelta niin voin saada jopa opintoviikon tästä ihan omasta projektista ;)  Kuvaan siis mun lintuja vihreellä/tai sinisellä taustalla ja vaihdan taustat ja leikkaan ja koitan mahdollisesti saada linnut liikkumaan niin kun olis toiveena, mitä en näe kovin hankalaks  kun noi seuraa hirssiä minne tahansa ja tekee mitä tahansa.

Tarina kertoo lintujen maasta minne on iskeny hirvee lumimyrsky yllättäen ja linnut kärsii siel kylmässä ja Tera menee ettimää mystisen hirssin (reps xD ) ja aikoo palautaa asiat ennalleen. Ei siin oo mitää kummallista, se on vaa tällanen pieni projekti, mitä teen huvikseni. En takaa että tulee edes kovin kaunista jälkeä, mutta oon niin innoissani. Ääninäyttelijöinä tähän mennessä on ilmonnu pari kaveria, eikä niitä onneks kamlasti tarvita. Auttavat muutamat kuvauksissa ja  muissa. Mulla on ensviikko aikaa kuvata tää kaikki, sitten tulee vaikein osuus eli editoiminen. Siinä kestää varmaan tooosi kauan, ja aion itse tehdä tausta musiikit ja kaikki mahdolliset sinne, yms ääniefektit.  Mutta tästä projektista tulee toooodella kivaa :) Toivottavasti vaan saan jotain julkasukelposta valmiiks niin pääsen tännekki sitte linkkaamaan ^^


 Kuvauksia on ollut nyt muutamia ja huvittaa kovasti nää mun stunttilinnut... Lentelee ties miten ja pyllistää kameraan kokoajan. Voih, ei oo enää kauheesti aikaa ja koko videomatsku pitäis saada tän loman aikana kuvattua, että eeehh kiva homma. Toivon hartaasti, että tää nyt etenis vähäsen. Voin pistää pientä making of- matskua tänne kunhan saan videoita koneelle.

pikku posteri


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti